Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2021 16:51 - Златният милярд
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1391 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 29.09.2021 17:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ваксинирах се, не един път ,а два пъти, смятам да го направя и трети път, било добре за здравето в бъдеще време, но кое точно бъдеще не ми е много ясно.Та първият път след ваксината на другият ден си бях вкъщи и пазех леглото почти целият ден и цялата нощ. Имах болки в ставите, нямах температура, нито имах изпотяване и втрисане. На другият ден бях ,като нова. След втората ваксинация на следващият ден бях на работа, така че не можех да се мушна в леглото и да проспя един ден и една нощ, а трябваше да работя. И добре, че не бях сама имаше и друга колежка с мен. И като се започна едно втисане на организма ми, едно тракане със зъби, но без температура, а болките в ставите започнаха отново. Колкото и да се обличах с халат, престилка, над служебното облекло втрисането непреставаше. Най-накрая се видях принудена да легна в служебната стая на едно легло и да се завивам с одеало, но втрисането непреставаше.Тогава моята колежка ми приготви забъркан коктейл от няколко вида лекарстава, който аз изпих и след няколко минути втрисането спря и аз се изпотих обилно. Дрехите ми се бяха намокрили от потта ми до такава степен, че човек гледайки ме отстрани би си помислил, че аз неразумно съм си взела душ с все дрехите на гърба ми. И тогава се почувствувах отлично сякаш нищо ми нямаше.

  ***  

Ваксините си ги сложих през май месец едната и през  юни месец другата. Интересното беше, че не сестрата, а лично лекарката тъй нареченото мое джипи, ми постави и двете ваксини и когато я попитах защо го прави  тя- тя ми отговори ,че цялата отговорност за ваксинирането е нейна, което много ме озадачи.Няма да изпадам в подробности коя беше ваксината, защото може би всичките са достатъчно добри.  

***  

Работя на кабинет заедно с моят доктор, който е и завеждащ на едно от ковид отделенията плюс другото отделение ,за тъй наречените чисти от ковид болни, но с достатъчно хронични заболявания. И така всеки ден взимам проби на болните посещаващи нашият кабинет. Значи,аз си разбирам от работата и когато взимам проби за ковид, ги взимам така,че да е качествено и правилно,да, не е приятно, но в медицината приятни неща няма. И ето влиза болен и казва: 
-Аз си правих тест бърз антигенен, купих си го от аптеката и излезна отрицателен.
Да,но когато аз го направих теста на въпросният пациент ,той излезна положителен с много ярка втора черта. Скъпи ми сънародници, скъпи ми пациенти, искам да ви кажа, че може да си направите и десет теста, ако не са направени както трябва и десетте ще излезнат отрицателни , какво искам да ви кажа. Влиза пациента и лекаря ми казва:
-Прави тест!
-Добре докторе!-отговарям аз.
Доближавам се до пациента и му казвам следното:
-Не е приятно това което трябва да направя, но го правя по една секунда в едната ноздра и по една секунда в другата. Ако бяха приятни нещата, щеше да има опашка! - по думите на един доктор, който много уважавам. Е , не че няма опашка пред кабинета ни дори в две редици, но друго си е с приятните неща.
Та искам да ви кажа мили ми сънародници, когато си купувате бърз антигенен тест тампонът с който трябва да си вземете секрет трябва да достигне дълбоко до носоглътката, кажи-речи да влезе тампонът толкова, че да усетите гъдел, сърбеж, желание закихане, разсополяване и какво ли още не , все неприятни неща, но чак тогава е качествено.Не мръщете носа стойте спокойно и най-добре е да ви направи теста някой близък, защото може вие лично да не успеете да го направите ефективно.  

***  

Какви случаи има:
1.Един не си е правил тест, няма ваксина, разболял се е , но го изкарва леко, няма пневмония, нито дихателна недостатъчност, но има загуба на мирис и вкус. При взимане на проба се установява, че положителен, дава му се терапия и се лекува вкъщи четрирнадесет дни докато трае карантината.
2.Втори има тест положителен с остра силно изразена пневмония, има температура, има задух, кислородната сатурация е паднала драстично, постъпва в отделението за ковид и се лекува дълго зависимост от организма му.Ако има придружаващи заболявания това усложнява нещата. Не се умира от ковида, а от пневмонията, която е предизвикал самият вирус. Няма гаранции дали си млад или възрастен човек,  при всеки е различно и протича различно.
3.Трети ваксинирал се човека и с двете ваксини и пак го хваща ковид, но може да протече по-леко, а други умират. 4.Други нито се разболяват, нито се ваксинират и нищо им няма.  

***

  Питам се дали ще изчезне въпросният вирус или ще мутира безкрайно и ще се възражда от нов по-нов, а и до кога ще продължи всичко това? И ето тези хора, които са станали жертва на въпросното заболяване, тези които са платили с най-скъпото нещо- животът си, не са ли те именно онзи златен милярд за който се говори тук и там и с който се спекулира обществото, не, а всички общества в света?



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1499218
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол