Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2016 20:32 - Гледам те и не мога
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1120 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.03.2016 20:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Гледам те без да спирам
и от красотата ти съм онемяла,
и не мога,
не , не мога
очите си от тебе да извърна
тъй съм от чувства слаба....
И от желание по тебе цялата съм побеляла
за кой ли път вече случва се,
нощем в тъмнината
скришно тихо плача
и
тайно и плахо за тебе си мечтая
да дойде ден дори само един
да си до мен,
да ме погалиш с пръсти тънки, нежни,
да ме прегърнеш силно
и
може би
да ме целунеш...
Кажи ми, 
дали някога това ще се случи,
и
моля те,
моля те,
не ме лъжи
не говори думи излишни
и неверни
и не ме щади
само истината
дори жестока да е тя
ми я
кажи....
Не , не мога
и не мога
да се наситя да те гледам
отново и отново
за пореден път....
Ти-
мой пристан тих
от дни хилядни
чакан търпеливо до сега-
тъй отдавна мечтан,
тъй жадуван отдавна,
и отдавна  желан....
Гледам те без да спирам
и от красотата ти съм онемяла
не, не мога,
не мога
очите си от тебе да извърна
и опитвам се да се въздържа,
но сълзите ми избликват сами
без да ме питат искам ли ги или не
и като водопад,
като придошла река текът те...
Моля те,
ела
и
с  нежност,
с топли устни
водопада безспирен
с целувка една пресуши.....

Lina Vira Assa Amy






Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1499260
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол