Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2011 22:14 - Твоят храм
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 885 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 23.02.2011 15:06


Посветено наOLIVIER VIRASSAMY

image

,,Знай, всяка несподелена обич
е изоставен в пустинята храм,,

Мадлен Кожухарова

От теб отдавна отделена
аз линея
и в храм запуснат се превръщам
в пустинята зелена
-там живея
и растът във мен жасмин,
и бели орхидеи...
Циклами разноцветни
отдавна засадени
корени плетат разпускат
и по пода мраморен
оцветен в зелено
цветове различни
венелистчета разплитат
и окапват бавно,
тихо и смирено
по камъкът ми заскрежен-
ледено студено-
година след година-
ден след ден....
А камъкът ми външен
с пано
от мъх зелен
покрит е днес
от столетия насам,
а прозорците ми-
стъклописи цветни
самотни нощем посетени са
само от лунните лъчи
безцветни...
При мен отдавна
никой не е идвал
и прага ми от мрамор бял
не е пристъпвал
нито със ръка смутено е
докосвал
дърворезбата стара
на иконостаса...
Никой свещ смирено не е палил
нито пред кръста в отчаяние шапка
да е свалил
и стенописите ми
с топъл дъх
никой не е галил
нито на Бога в нозете
да е падал
и молитви
към него да е отправил
нито някой в мене
кандило да е палил
във смирение
и за душата си
най-доброто
успокоение ....
А аз продължавам да стоя
все така
в пустинята студена
на планинските върхове високи,
заледени
и съм най-самотна
и съм най-смирена
покрай мене има само
борове зелени,
храсти с диви бели рози
и дъбове вековни
на високо,
на широко
те клони са заплели ....
И чакам търпеливо
ти да ме откриеш
светилата в мене
да запалиш
иконите с вода светена
да умиеш
спокойствието и тишината
в мене да разкриеш...
Olivier,
твоят светъл храм
съм аз
и те чакам ти да дойдеш
тихо да приседнеш
и покой във мен
смирено да намериш
и със мен
навеки
живота си да слееш...

Lina Vira Assa Amy








Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1499186
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол