Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2010 17:34 - Споделени чувства
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1830 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 22.09.2010 09:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Посветено на Olivier Virassamyimage


Обичам те! Не, нищо не ми казвай, аз всичко знам и по-добре замълчи! Обичам те повече от всичко на света, и ти го знаеш  много добре и колкото пъти да ти го повтарям винаги ще е така, винаги ще е истина. Погледни ме в очите! И тихо, тихо до мен се доближи! Подай ми ръка и ме прегърни, да така, точно така! Не открехвай устни за думи излишни дори! Замълчи! Искам сам да отгатна, какво се случва в твоето сърце и душа, а там е буря, ураган от чувства искренни и любов истинска  и страстна по мене- знам! И в моето сърце е така, даже повече от това, повече отколкото можеш да си обясниш. И така е, не е от вчера, нито от днес е, а от мига в който те съзрях. Прости ми, ако нещо към тебе съм съгрешил прегърни ме силно и горещо, защото знам, аз съм ти мил и искам завинаги да е така, до мен да си кротко сколонила глава. Не, не  плачи, сълзите ти са ми скъпи по скъпи от всичко на света! Обичам те, обичам те съкровище мое, любов моя ! Цвете мое, завинаги в живота ми остани!

***
Жената седяща на първият ред в залата на театъра, след като слушаше думите на актьора по време на спектакъла не се сдържа и от очите и потекоха горещи, парливи сълзи, а сърцето и се беше свило от болка и тъга. През цялото това време, в което артистът говореше, тя си мислеше , че всичко което той казваше  се отнася единствено и само за нея, сякаш нямяше никой друг на света, а бяха само те двамата. Тя беше напълно изключила ,че се намира на обществено място пред сцената на Новият Градски Театър. И в тъмнината , невидяна и непритеснявана от  никой тя продължаваше да плаче и сълзите и непреставаха да  се стичат по лицето и. А двата стола до нея от двете и страни, в ляво и в дясно, сякаш по ирония на съдбата баха останали празни.

   



Гласувай:
11


Вълнообразно


1. injir - Как копнеем за мили думи ! Няма нищо ...
12.09.2010 23:39
Как копнеем за мили думи ! Няма нищо лошо в романтиката. Времената само са объркани.
цитирай
2. linaviraassaamy - Да!
13.09.2010 07:42
Объркването е пълно и тотално.
цитирай
3. linaviraassaamy - А ,как ми се иска да не е така,
13.09.2010 07:46
injir написа:
Как копнеем за мили думи ! Няма нищо лошо в романтиката. Времената само са объркани.


обаче уви!
цитирай
4. linaviraassaamy - РАЗКАЗ ОТ ПОРЕДИЦАТА :,,РАЗКАЗИ С НАПЪЛНО НЕОЧАКВАН КРАЙ,,
20.09.2010 08:06
ВСЯКА ПРИЛИКА С ЛИЦА И СЪБИТИЯ Е ПОВЕЧЕ ОТ СЛУЧАЙНА.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1499500
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол