Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2018 20:55 - Чужди усмивки / тото н / преработено
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 780 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 24.08.2018 20:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Такива като тебе са последните,
губя си времето с нередните,
вярваха само на емблемите,
имат лед във вените.
Искам да те намеря във всеки мой ред,
спрях да общувам с други заради теб,
а ся нямам вече стъмнина,
как да стана, че е ранина. х2

Питаш как сбъркахме,
сбърках аз, ти не си,
бърках лъжите си, писна ми.
А можеше може би да ти разкажа,
но вече оплела съм се в истини.
И няма да те гоня по телефона,
на вратата ти да дойда нямам кураж.
Ти си ми Ангел и икона ,
но венеца на главата ти изчезна като мираж, като мираж.

Сега просто тръгни,
не ми давай шанс пак да те лъжа.
И не искам дори да се опитам да ги навържа.
Така остави, нека боли,
то сърцето издържа.
Няма да ми личи, с чужди усмивки ще го превържа.

Ето тук е края и не мога да го осъзная,
а зная, че няма връщане.
Кажи ми как да позная, когато дяволът е в легото ми
и се прегръщаме.
Съжалявам, че ти си този,който направи на следващите услуга.
Вероятно ще се променя и вече ще съм  с друг,
с друг, но  друга.
Мога да се будя и да те няма,
но в главата ми е каша.
Виждам те навсякъде и всеки го наричам...
Търся те на дъното на всяка чаша.
Не искам да чувам, че времето лекува.
Без тебе няма време, спряло е на нула.
Сега съм малка като молекула,
сякаш съм се била скрила в мойта Вила Вилекула.
Вилал Вилекула. Мойта Вила Вилекула.

Сега просто тръгни,
не ми давай шанс пак да те лъжа.
И не искам дори да се опитвам да ги навържа.
Така остави, нека боли,
то сърцето издържа.
Няма да ми личи, с чужди усмивки ще го превържа. х2

Сякаш обичаме само пламъка,
а разтопен восъкът догаря в душата ми като свещ.
Сиреч имам нужда малко да ме боли.
Не го разбирам, камо ли ти да го разбереш.
Но накарах и тебе да те боли без дори да искам
и да имам този стремеж.
За такива хора като теб може би точно се дефинира такъв, ако го щеш...

Сега просто тръгни,
не ми давай шанс пак да те лъжа.
И не искам дори да се опитам да ги навържа.
Така остави, нека боли,
то сърцето издържа.
Няма да ми личи, с чужди усмивки ще го превържа. х2





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485547
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол