Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2015 20:19 - Не залязва любовта ни
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1009 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.06.2015 21:02


Нека само помъдрее още любовта ни,
за да спре да ни нанася закъснели рани
и намери в своя залез тишина.

Иван Вълев

Не залязва любовта ни,тя отдавна помъдряла е
и обречена е да е вечна
има още толкоз време един на друг да сме вречени
-цялата възможна вечност....
Времето за нас отдавна спряло е
в онзи вълшебен миг в който погледите ни
един във друг са врязани- страстно опиянени
и пясъка в часовника минути спрял е да отбелязва....
Това, че си далече отдавна е без значение
в мислите ми ти си близо до мен и реално съществуваш
нощите ми са действително богато в нежност потопени
сънищата ми само с твоят образ жадуван са белязани.....
Аз зная, че не ще може нищо тук и сега  да ни раздели
разстоянието между нас е като сняг подранил и се топи
дори смъртта е тази която знам завинаги ще ни обедини
и тогава невидими за всички и всичко ние вълшебно ще съществуваме...
Наш ще бъде не само света ,а и небето цялото ще е само наше
навсякъде където душите ни пожелаят ще пътуваме
и всички райски кътчета за нас ще са отворени,
и многократно ще ги обиколим и в тях ще се потопим,
а за другите ще са забранени и затворени....
А любовта ни вечна ще е като топло море
дето на всичко живо живота в себе си носи
-течност богата  вълшебна медоносна....

Lina Vira Assa Amy




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1494163
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол