Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2015 19:25 - Скъпа съм ти
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1030 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 24.06.2015 19:29


Но аз съм скъпа, мили. Много скъпа.
Ще искам всичко - твоя ден и нощ.
Ще искам във сърцето ти да се изкъпя.
Да търсиш с мен звезди във полунощ.

val - Валентина Цвяткова


Скъпа съм ти зная
и да остана искам такава до края....
По-скъпа съм ти от злато и сребро,
най-скъпа съм ти дори
от честни сълзи на огорчени очи...
Скъпа съм ти като вода в пустиня
по-скъпа съм ти даже като дъжд над златнокласа нива...
Най-скъпа съм ти  като облак бял
над планински връх заскрежен
очакващ моят топъл лъх от океана долетял....
Скъпа съм ти като кръвта
дето живота крехък поддържа....
По-скъпа съм ти от раждането на дете
дето щастие на майка си дарява....
Най-скъпа съм ти от диамант -кристала земен
дето украсява богатите ръце
и заплатен е дори
от многострадални човешки съдби....
Скъпа съм ти като реката
очаквана нетърпеливо от океана
водата му солена да подслади...
По-скъпа съм ти дори от тишината
нетърпеливо очаквана на нощта тъмнината.....
Наи-скъпа съм ти и от младостта
дето дарява се в живота ни веднъж...
По-скъпа съм ти дори и от красота
дето безценна е, но повяхва бързо с възръстта,
като листа на цветче
обрулени от неценящи красивото ръце....
Скъпа съм ти зная
и да остана искам такава до края.....


Lina Vira Assa Amy

 



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485365
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол