Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2015 18:50 - Пролетта е дошла
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1352 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 01.04.2015 18:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бели цветчета от небето леко валят
и с трепет покриват нашите коси,
и изведнъж сме от тях цветно побелели,
и усмивки по лицата ни греят,
а душите ни спокойни са и светят в бяло и чисто ...
Слънцето гали топло нашите очи
и те примигват в игрива усмивка
нещо добро с нас  се случва точно днес
и се чувстваме така  спокойни и сигурни,
и  неземно щастливи....
Хванати сме двама за ръце и преминаваме
под клони сключени над нас разцъфтели
които вятърът нежно в трепет поклаща
и продължава бял цвят  да ни вали...
Аз съм облечена във розов сатен
като роза разцъфтяла в нежно розово,
а ти си в черен фрак изискан и сериозен,
а пролетта продължава с радост да ни обсипва...
С нежни розови бисери гърдите ми са украсени
и потрепват леко от вълнение,че си с мен сега
и за щастието преливащо във нас...
A ръцете ми покрити с нежен тюл,
а под тях пръстите ми потрепват от вълнение
и нежно твоите пръсти държат,
и не искат никога за нищо на света да ги изпуснат...
Около нас щастливи хора весело говорят
и се смеят и те са от радост опиянени,
и само с мисли добри душите им са обогатени....
Аз те поглеждам мило и ти поглед от мен не сваляш
радостта е във въздуха и щастието препълнено прелива,
назад остава всичко маловажно
по-важното е,че сме двамата сега
и поемеме завинаги пътя си заедно...
А пролетта не спира бял цвят да ръси
и по косите ни листенца бели все валят
и на щастието ни топлината търсят....

Lina Vira Assa Amy





Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1498619
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол