Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2012 08:12 - Закъснял
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 694 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.06.2012 18:46


Посветено на мъжете които съм обичала в живота си


,,Аз те
обичам....
Обичам те
от вечерта
в която те срещнах
за първи път!
Обичам те,
против волята си,
против разума си...
Обичам те
с цялата си душа!
Това е,
което ме изгаря
и мъчи!
Аз
ненавиждам
това чувство...,,,

Отец Ередия

,,Осъдени души,,

Сега какво?
Не мислиш ли,
че си малко закъснял?
Не е останало
и капчица във нас
добро....
На скъпите ни чувства
си всичко ценно пропилял....
А времето безценно бе,
а днес потърсено
къде е?
Изгубено навеки е,
осиротяло то
разпръсна дните ни
като цветя
ненужни и безцветни
с  окапали безжизнени листа-
това е
образът идеалин
огледален
на мрачно тъжна
есента...
Сега твърдиш,
че си ме обичал
за кой ли път
преповтаряш
пак отново
куплетите на стара
изпята вече
песен...
И защо ли
трябва да ти вярвам,
аз вече глуха съм
за стоновете
на твоята душа....
А можело е да мислиш
тогава,
да показваш непрестанно
чувства  страстни,
а не в мига единствен
и сегашен
придобил образ
тъмен и неясен
за неосъществена вече
любовта....
Моля те, върви си....
От всичко
каквото било е между нас
останало е само шепа прах
и сухи листи,
и чувствата във нас
ги няма
отдавна
превърнали са се
във безмислени......
А днес очакваш
към теб да се завърна
за теб да бъда всичко на света,
но ти живота ми завинаги
като хастар навън обърна
във онзи миг скандален
на раздялата болезнена
мига....



Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485399
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол