Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2012 16:04 - Оптимистично
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1022 Коментари: 2 Гласове:
3



Има,
има някаква надежда
за нас
дори наглед много малка
и незначителна,
и страховете ни ще са излишни,
и няма да се оплаквоме
на глас
че на брой намаляваме,
и че съвсем реално
като народ се стопяваме...
Има,
има някаква надежда
за нас,
че това ще се промени
и много скоро ще започнем
да нарастваме
и след десетилетие или две
ще се увеличим
и на брой ще порастваме
и сегашният ще надвишим...
Ето,
аз ви казвам направо
без да шикалкавя
погледнете нещата
директно в лицето...
Нима не идват тук
чужденци при нас
да живеят
и търсят късмет,
и търсят сполука,
и искат със нас
да се слеят...
Идват китайци,
японци
и англичани,
идват негри африканци
и американци,
филипинци
и други островитяни
от народи далечни
доскоро нам непознати
и напълно различни...
Значи
има,
има все пак реална надежда
за нас да не изчезнем
и да не се стопиме
щом чужденците тука дошли
искат като народ да сме единни
и в едно да се съединим...
Тогава у нас
съвсем логично
ще се получат раси различни,
може би много по-умни,
и много по-красиви,
много по-добри
и по-ученолюбиви...
И тогава ,,Аз съм българче,,
ще звучи
малко странно,
и различно,
малко с акцент,
но не грозно,
а съвсем симпатично...
И ще рецитират
в училище
стихотворението познато
мулати,
и метиси-
внуците наши,
а след тях
и нашите правнуци....
И ще бъдат те
с лица различни,
с черти интересни
и дори симпатични
вэети от бракове смесени
на майки и бащи-
нашите деца...
И кажете ми
как тогава
да не сме щастливи
щом ще започнем
да се увеличаваме
и ще се удвоим,
и утроим,
и то
съвсем нормално
напълно логично
и наистина реално
ще порасне народа ни...
И IQ-то ни
ще е огромно
с цифра академична
щом в гените си ще носим
интелект международен...

Истина Гола



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Oптимистично е! :) Поздрави!
07.05.2012 22:42
Oптимистично е! :) Поздрави!
цитирай
2. linaviraassaamy - Благодаря ти за коментара!
07.05.2012 23:23
Посещавах те често
и често четях
твоите постинги,
твоите послания
и установих,
че са чудесни ,
че са като приказки обичани
и като красиви песни ....
И те са посещавани
многократно,
и коментирани са много
повече от стократно....
А аз
не мога
с това да се похваля
и малко съм тъжна,
и малко съм самотна,
че при мене не идват
толкова често
писатели
или поети,
или просто читатели...
И не ме четът,
и не ме коментират,
а само минават
може би случайно,
сигурно
не ме разбират
и после отминават
без мнение добро
или мнение крайно...
И питам се
къде ли е причината
дали е във мен
или във стиховете
някъде в римата?
Или в идеята,
или в посланието
което изпращам на всички....
А те
може би нищо
не проумяват
или обратното
всичко им е ясно
и всичко разбират,
но не искат да си го признаят,
и не искат да го коментират,
защото искат
от истината да избягат,
и да се скрият.....
И за това
безмълвно ме четат,
и после си отиват,
и искат на мига
всичко да забравят...
И прочетеното,
и осмисленото,
и в мислите им
всичко разбраното
и във въображението им
всичко видяното...
Защото не искат
това да е така
искат нещата
да са различни
да не са толкова сериозни
или толкова комични....
Защото искат да са щастливи,
а не могат
виждайки действителността
горчива
и изродлива,
прекаленно крайна,
сиво-черна
и абсурдно реална....
Но такъв е живота,
така го виждам
и думите ми са отражение
на всичко видяно
до болка изпитано
и болезнено преживяно....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1494197
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол