Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2012 12:15 - Нищо до сега
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 714 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 08.08.2013 00:51


Реши СЪДБАТА
през година 93-та
да ми отнеме детето
от бременността ми
втора
във месеца седми
и успя,
и трябваше да продължа
да живея
със болката от това
със високо вдигната глава
сякаш нищо,
нищо
не ми се бе случвало
до сега....
Реши СЪДБАТА
през 2000-та
да ми отнеме детето
от бремеността ми
четвърта
в четиридесетият ден
и успя,
и трябваше да продължа
да живея със мъката от това
със високо вдигната глава
сякаш нищо,
нищо
не ми се бе случвало
до сега...
И сякаш на съдбата
и се стори
безкрайно малко
което до сега ми стори
и отне, и баща ми
в същата година
през есента...
И така
пак на съдбата
и се видя
крайно недостатъчно
това което ми направи до сега
и отне от живота ми
месеци шест
и ме потопи
във непрогледна тъмнина
от която едва оживях
и оцелях едва,
и трябваше да продължа
да живея
със високо вдигната глава
сякаш нищо,
нищо
не ми се бе случвало
до сега....
Реши СЪДБАТА
през 2002-ра
да ми отнеме съпруга
и това го постигна доста успешно
просто го запозна със друга
с която той
живее и до днес
може би щастливо
или не съвсем,
но аз
едва не полудях от този стрес
и трябваше да продължа
да живея
със високо вдигната глава
сякаш нищо,
нищо
не ми се бе случвало до сега...
Реши СЪДБАТА
през 2007
отново да ме потопи
във тъмнина непрогледна
и отново успя,
и аз не знаех къде се намирам,
но и този път по чудо оживях
и едва оцелях,
без право да протестирам
и трябваше да продължа
да живея
със високо вдигната глава
сякаш нищо,
нищо
не ми се бе случвало
до сега....

Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1495194
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол