Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2011 14:48 - Обичай ме сега /допълнено/
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 611 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.10.2011 14:47


Посветено на Любо!

Изтръпвам ужасена
от мисълта,
че животът е временен,
а само вечна е смъртта...
/,,Но мила нима не вярваш
във живота светъл
след мига последен
където е светлината вечна
и радостта?,,-
говори ми странен глас
със благост свята,
но аз не чувам
допряла ухо до нищото
във тъмнината.../
И не знам какво да правя
щом истината е таэи
разбрах, че нови
тъга и болка във мене
заживяват
и тръпки ледени ме полазват....
/ ,,А твоите близки
които натам отдавна са заминали
които са били,
но вече са отминали
очакват те за среща нова
и непозната,
за да ти покажат
красотата млечно-бяла
на светлината,,-
отново ми приказва
този глас неземен
и напълно чужд
опитвайки да ми докаже,
че живота е безмерен
и в отвъдното
продължава даже.../
А очите
на моите деца,
родителите мои също
и на любимия
ще гледам само в мигове
до един
с коварна точност
преброени...
/,, Да,
 така е
времето земно
е
до секунда изчислено,
но отатък то е постоянно
и неизмерно,,/
А после,
после
ще дойде нищото безмерно
и вечно
от където път обратен няма
и надежда няма за завръщане...
/ ,,Защо ти е завръщане
натам
от където си дошъл,
та там е на материята
плътността,
а тук
от другата страна е
ефира
на светлината свята Всемира,,/
За това трябва да не спираме
да се обичаме
ежесекундно
и в любов
един на друг
постоянно
да се вричаме....
Любими мой
сега ОБИЧАЙ МЕ!
/ ,,Обичаме те всички
и настоящи
и отатък преминали,
та нали смисълът е във това
-в ЛЮБОВТА,
а със нея изчезва
и страданието,
и скръбта,,/

Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1495483
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол