Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2011 09:33 - Ще се преструвам
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 557 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.03.2011 18:07


Посветено на OLIVIER VIRASSAMY

image

,,Преструваш се ,че излизаш със някого,
че си влюбена и харесвана,,

Василка Петрова

Ще се преструвам,
че ме очакваш
там
във твоят
роден град
и
цветя
в ръката ти
ще има
с онзи опияняващ
и
вълшебен аромат
на разцъфнали
червени рози,
а в другата
ръка
ще носиш
пръстен позлатен
и на пръста ми
ще го поставиш нежно-
знак най-верен,
че обичаш
само мен...
Ще се преструвам,
че във твойта
стая
спалнята покрита е
с цветя
и
там
в любовната игра
ние двамата
ще създадем
с много обич
нашите
жадувани
деца...
А те
несъмнено
ще прекопират
и повторят
линиите
на моето,
и
твоето лице,
и
нека тогава
хората
завиждат,
и
говорят
за нас,
и за любовта ни,
и кой ли
може да ги спре...
А децата ни
ще пречертаят
на характерите ни
чертите
безкрайно чудни,
напълно неразбрани
и абсолютно трудни,
и
ще бъдат
най-вярно доказателство
за любовта ни-
плът една
пресъздадена от две...
Ще се преструвам,
че остаряваме заедно
загърбили
всичко друго на света
и
потопени ще сме само двамата
в нашите красиви чувства
любов
и
топлина...
Ще се преструвам ,
че с лъжите си за тебе
съм най-истински щастлива
и
всички дни
оставащи пред мене
аз знам,
че ще бъдеш само мой
и аз ще остана
жена
само твоя
и
навярно
за тебе ще бъда
най-желаната,
най-добрата,
и
най-красивата,
и
несъмнено на Земята
най-щастливата...

Lina Vira Assa Amy











Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1493831
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол