Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2010 13:41 - Аз не те търся
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 744 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 04.12.2011 19:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Посветено на OLIVIER VIRASSAMY

Аз не те търсия,
нито те намирам...
и дори
да те видия
от далече
за миг не се спирам...
И за мен
друг
има значение...,
защото съм
с друго вдъхновение
и в очи различни
с любов
се оглеждам
даряващи ми щедро
чувства нежни...
Аз не ти телефонирам,
нито чуваш гласът ми
и дори
почти напълно
ще го забравиш,
защото
в съзнанието ти
остана единствено да ехти
само гласа механичен
на секретарят
ти
без моите чувства любовни
и без моите думи,
че все още те обичам...
И за мен
друг
има значение...,
и в друго измерение
чувам друг глас,
който ми нашепва
думи любовни със страст...
Аз не те мислия,
нито те чакам
и дори
съм напълно безразлична,
макар че си спомняш,
че някога толкова много
те обичах...
И за мен
друг 
има значение...,
защото
с друго вълнение
живея аз
и с други чувства
се обличам
и жена любима
искренно
ме наричат..
Аз не правия нищо
за тебе
просто друг се появи
и вълшебно ме омагьоса,
и в магията тъй желана
не ме оставя сама
и двамата в любовните си чувства
изгаряме
и непреставаме
да се обичаме...
И за мен
друг
има значение...,
защото
нямам никакво съмнение,
че чувствата ти
към мене
никога не са съществували
и все някога има край
любовта несподелена
и наистина този ден дойде,
във който аз се освободх
от мислите си
по тебе
и оставам
жена любима
и само негова
без край....

Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1493819
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол