Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2020 13:19 - Не ме е страх
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 756 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ,, И може да не знам къде съм
в живота си преминах без компас,
в началото не знаех да обичам...
Но научих се и не ме е страх.,,

Геновева Симеонова

Не, не ме е страх да те обичам,
не искам да си мисля за страха.
Сънувам  те, не си ми безразличен
дори да знам- забранен ни е греха...

Аз знам в очите твои ще се вглеждам
не днес, а утре в неизбежна старостта
и ще чакам с някаква надежда
дори и до неузнаваемост променени
с копнеж ще сме по любовта... 

Ти там си някъде нататък, толкова далече,
а аз съм тук на наш"те ширини,
дори сега на самота да сме обречени
ще продължим да се обичаме далечни- аз и ти....

Ти твоят си живот там някъде живееш,
аз моят тук по тебе с див копнеж,
но знам,че когато остарееш
със плам за мен ще мислиш пак.

Тогава в наш"то утре до скреж побеляло
ще бъдем наяве заeдно един до друг,
жена ще бъда твоята, а ти ще бъдеш моят
така желан, така копнян съпруг,

Аз зная не ще родя твоите деца,
тях има ги, но те са само книги.
Изплаках в тях душата си една
и ти до болка опознал ме ще четеш ги,
и моля те до сърце си пази ги.

Не, не ме е страх да те обичам
дори и променен да си от старостта,
аз в твоите очи ще продължа да се оглеждам
и в моите ненаситен ще гледаш до смъртта.

Тогава там, където всичко е в сребристо бяло,
окъпано е от златна ярка светлина,
ще бъда аз ефирна в косите си със воало,
а ти до мен ефирен- поднасящ ми най-нежните цветя.

Камбанен звън тогава ще разтърси
пространството със звук- високи небеса.
И ти тогаз ще ме целунеш първи
и ще зазвучи на сватбата ни ангелска песента.


Lina Vira Assa Amy








Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1493651
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол