Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2019 17:00 - Намерени мисли 7
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 204 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 08.01.2019 17:02


Страхът-
вплита корени в сърцето и ума,
какво ли Съдбата носи ми...?
Няма как да разбера,
затуй погледа ми е нагоре
и чакам спасение от бездънна синева...

***

Изписах думи безбройни ,
за да докажа любовта си
и в книги ги събрах,
но не зная
разбираш ли смисълът
заключен в тях....

***

Да чакам пред вратата ти,
напълно съм сломена,
но тя остава все така заключена,
а аз душевно наранена...

***

Дай ми причина, дай ми знак,
за да разбера какъв е смисълът
да те обичам...
И дали трябва да се завърна пак натам,
където те видях...?
И името ти тихо да изричам....

***

Лицето ти каменно студено,
а в сърцето ти ВОЙНА...
Как да бъда от тебе разделена,
щом любовта ми заключи ме така...

***

Телефона мълчи- гласът ти го няма,
само секрвтарят говори-жена думи преповтаря...
От двехиляди дни не спирам да те търся,
а нещата се повтарят  упорито до втръсване....

***

Целувам те по нежните ти устни
и очите ти целувам също,
но това не си ти жив и реален-
това са само мечти
върху снимка образът ти идеален....

***

Опитвам се да си те представя
как стоиш пред мен
и погледът ти ме гали,
но това е само сън вълшебен-знам
и потъвам там,
където завръщане няма...

***

Господи,  ПРОСТИ МИ
и аз те моля
ела, и изцели ме,
от моите мисли, които не са бистри,
и превърни ги с много ЛЮБОВ
в идеално чисти....

***


Как да победим смъртта,
когато тя е предначертана,
как да живееш със мечта,
ако решение за нищо нямаш...

***

Страхувам се от моите мисли
коктейл от смеси различни,
а искам те като облак да са чисти,
но случват се нечакани неща...

Lina Vira Assa Amy







Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1494955
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол