Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2019 12:34 - Намерени мисли 6
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 334 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Думите и мислите са океан,
който невидимо прелива,
трябва да се внимава, знам,
какви неща в океана ти изливаш...

***

Аз искам да те викам по име,
но няма и далечна съм сега,
дали ще дойде време, когато
името ти гласно ще изрека...

***

Защо не позвъних,
защо не влязох,
а може би ти там си бил,
но недостигна смелостта ми,
за туй потъвам в мрак унил...

***

Когато те видях защо замлъкнах,
защо не хванах твоите ръце
и към себе си да те примъкна,
и да слеем устните си две...

***

Аз знаех, че ще съжалявам
това във мисълта ми се разкри...
Аз питах се:,, Сега ли ?
Или да оставя всичко за други дни?,,

***

Дали ме обичаш- не зная,
но беше ти до страх смутен,
и аз останах да те гледам,
за мига пропуснат примирена...

***

Да помня ли адреса ти, не знам,
а дали има  и смисъл?
Посетих теб, но не беше там,
за теб, за мен , за любовта ми
аз още размислям...

***

Жени около теб безбройни-
поле от от цъфнали цветя...
А аз съм просто детелина,
дали ще търсиш ти късмет във мен
или ще останеш в цветната градина...

***

Очите им преливат във нюанси най-различни
от зелено и във синьо се превръщат
и превличат те...
А в мен очите ти не са спряли,
за туй не ги мечтаеш и обичаш...

***

Всеки ден нещо се случва
и то не е добре,
затуй обичай ме, когато съм още тука,
а не отвъд в безкрайното небе...

***

Годините минават без да спират,
аз не ги броя отдавна вече,
остават все така да си летят
и очите ти от мен са все така далече...

Lina Vira Assa Amy




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1494233
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол