Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2018 20:12 - Olivier твоето име
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 221 Коментари: 0 Гласове:
1



,,En lo idйntico, de la soledad   En tu nombre, en tu nombre,,

Cactus

Gustavo Cerati





Olivier,
твоето име
ме
пронизва,
като с меч
блестящ,
точно
в средата
на сърцето...
Аз знам,
че
не е
нарочно,
но
от него кръв тече
в страстно-ярко
-моята любов
към тебе-
жарава -червена
искаща
за двама ни
да е 
напълно споделена...
И която
превръща се
в макове
цъфтящи
огнено-
пламтящи,
които
пътят ти към мен
богато застилат
и с природата
се сливат...
И ти
от любовта ми
си
заслепен
и по маковете
пристъпяш
леко и плахо
към мен...
А аз
те хващам
за ръце
и към себе си
те тегля
и
ти към теб
ме притегляш...
Защото те желая
и ти ме желаеш
знам...
И от устните ми
мед тече,
и от целувките ми
се омайваш...
И роша косите ти
с тънките си пръсти,
и продължавам,
и не спирам
сякаш в друг
неузнаваем свят
се намираме...
И те милвам,
и те галя...
И се моля
този миг никога
да не спира...
И с ласките си
те
преповтарям
отново
и
отново...
А ти
не знаеш,
защо
объркан си
и защо си
смутен...,
дали е само
сън това
или е
самата истина...
И в миг
засияваме,
и двамата
от любовта ни...
И безсилен
се отпускаш,
и
потопяваш се
във нея...,
като
във червено море
водите
непознаващи
за сега
границите
на враждебни
и
студени брегове...

Lina Vira Assa Amy




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1499315
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол