Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2018 18:57 - Да обичаш РАЗЛИЧЕН
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 292 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 05.10.2018 20:26


Сърцето ми от болка и уплаха във себе си се сви
в мига във който истината аз разбрах
безутешно плаках и тихо, и горчиво страдах,
но изборът не беше само мой,

а БОГ сам ми го посочи и ми каза:
,, Това е мъжът от тебе търсен, той е твой,
любовта ти безгранична тя е,
която единствено ще го спаси
от миналите и от бъдните му грешни дни!,,

И кръста мой примирена аз на раменете си поех,
и тежестта му не усещах вече,
сякаш беше въздушно, и ефирно наметало,
което невидидмо покриваше ме изцяло....

Не усещах вече болка по краката си боси,
а тръните по пътя ми вълшебно превръщаха се във цветя...
И кръвта ми от челото ми миеше очите,
и падайки на Земята прашна превръщаше се във роса...

Която цветята оросяваше и те разцъфтяваха,
и дъхът си вълшебен, омаен на мене даваха...
А ГОЛГОТА беше нависоко-ПЛАНИНА,
която ме очакваше към нея да отида
и не с наведена от болка, и страдание глава,
а високо, и гордо вдигната поела за двама ни отговорността...

А там от върха светът изглеждаше нов,
сякаш беше попил от нашата неземна изстрадана до болка любов
и вместо страдание, изтезание и хули,
той ме дари с благодарност за вечната ми вярност,
и самият свят стана по-добър от преди...

Защото позна ЛЮБОВТА МИ ВЕЧНА,
смирена,всеотдайна на НЕГО дарена безконечна,
и аромата  на цветята по пътя ми бяха в омая разцъфтяли
и от Земята до Небето се бяха във пътека до БЕЗКРАЯ разтлали...

Lina Vira Assa Amy





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1493742
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол