Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2015 14:56 - Париж
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 636 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.11.2015 15:00


,,А Франция?
- Франция гори...,, -
чут глас в съня ми

/ няколко дни преди събитията /

Париж
помниш ли ме?
Помниш ли ме още....
когато в твоите дълги почти пролетни нощи
с разцъфтяли храсти във червено и зелено
през януари на 2007-ма
крачих бодро към любимия
за да го видя, за да го зърна...
И в очите му кестеняви да погледна
секунда само или миг дори,
през онзи прозорец огрян от светлини
на безброй изкуствени луни
на  искрящите лампиони
в стаята самотна
където беше той сам
нали ?...
Но уви...
Той остана ням,
мълчалив и затворен
в своята крепост от тухлени стени
и да вляза не ме покани,
и не ме подслони....,
и не ме прегърна,
и думи пропити с вълшебство,
че ме обича не промълви...
А аз намерих само гробна тишина,
и затръшнати
със заключени здраво брави врати
сякаш го нямаше...
сакаш не беше там...
Париж
помниш ли ме?
Помниш ли ме още...,
а аз си обещах пред кулата на Айфел
която изправила високо желязно тело
от преплетени стоманени греди
извила гордо непоклатимо чело
от бляскави като звезди светлини,
че ще дойда тук отново пак някой ден....
И  на моста на Сена
със очи потънали в сълзи огорчени
от любов безутешна и несподелена
със сърце обидено, и наранено
гледайки шумните води,
че някой ден Париж при теб ще се завърна...
Защото ти не ме отблъсна, а ме приюти
в онзи мъничък  хотел в центъра
във който изживях петнадесет дни
в щастливи любовни мечти
и с надеждата,
че ще остана при теб
Париж
завинаги....
Но уви...
Париж
помниш ли ме?
Помниш ли ме още....

Lina Vira Assa Amy




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1494192
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол