Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2015 01:47 - Pas sans toi
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 594 Коментари: 0 Гласове:
1



,,Non, pas sans toi
Je ne la vivrai pas cette vie lа
Si tu me reprenais dans tes bras
On pourrait reconstruire tout зa
Non, non, non
Pas sans toi
Ce serait comme renier ma vie
Ce serait comme йtouffer un cri
Si j"ai tort, йloigne-toi
Si tu m"aimes, attends-moi,,

Lara Fabian

Чакай ме,
дори да боли от истината горчива,
че имаш друга ти и,
че аз до друг всяка нощ заспивам...
Чакай ме,
дори наистина да се съмняваш
в любовта си към мен
и аз във себе си да се съмнявам...
Чакай ме,
дори от чакане без да усещаш остаряваш
и без да виждаш реално моите очи,
и аз само да виждам твоите в съня си...
Чакай ме,
знай дори и в старостта ни безутешна
ще те обичам пак така
както беше в младостта ни от страсти грешна ....
Чакай ме,
макар че разтоянието между нас
да се измерва в километри хилядни
за мен и за теб то е само величина
която в реалноста за нас не съществува...
Чакай ме,
и знай някой ден ние ще се срещнем,
и навярно ще се познаем дори и променени
само по трепета странен и различен на сърцата ни...
Чакай ме,
знай, че времето не съществува
и дори в отвъдното ще се запазим както до сега
само в младостта си жива и блестящата си красота....
Чакай ме....

Lina Vira Assa Amy




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1499092
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол