Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2015 01:18 - Je t'aime
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 584 Коментари: 0 Гласове:
1



,,Je t’aime, je t’aime
Comme un fou comme un soldat
Comme une star de cinйma
Je t’aime, je t’aime
Comme un loup comme un roi
Comme un homme que je ne suis pas
Tu vois, je t’aime comme зa..,,

Lara Fabian

Je t"aime...
Думите ми са без глас онемяли
и сега напълно излишни са,
и в този миг ме погледни,
и виж по всичко ми личи,
не играя роли някакви,
и че не се шегувам,
и не, не се преструвам...
Je t"aime...
Очите ми живи са
в нюанси светли игриви
от устните ми повече говорят те
и със теб искат да са във съгласие,
и в тоз момент
не искат
за нищо и в нищо 
да спорят...
Je t"aime....
Ръцете ми и те
от мен са по разговорливи,
и с палави пръсти думи странни рисуват
по нежни страните ти и
леко милват и рошат косите ти...
Je t"aime...
Цяла съм без думи онемяла
от допира на твоето до моето тяло
и мислите ми на някъде чезнат и се губят,
и само чакам мига в който ти..
...ти пръв ще ме целунеш...
И тогава с тебе ще се слеем в едно 
неделимо цяло отредено
за среднощно лудуване
във страстни късни нощи
и  до зори в розово игриво палуване....
Je t"aime....

Lina Vira Assa Amy





Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1492070
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол