Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2015 14:46 - Неузнаваема
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 750 Коментари: 0 Гласове:
2



Променена,
много по-различна съм от преди
от толкова дълго време насам,
без онази позната симпатичност,
че ми е трудно да се разгадая днес,
каква бях
и как времето в мъка ме промени...
Уж,
имам абсолютно същите чери-
очите познати,
извивките на устните,
бели страните,
извити веждите,
дълги ресните,
в оранжаво косите,
а толкова съм различна днес
непознаваема,
неразличима,
неузнаваема
дори
от мен самата...
Как искам да се върна
отново
във времето назад
и да зачеркна със змах тези години две
от живота си
и да бъда пак онази която бях
с усмивката до болка позната
на всички,
които ме познаваха весела
и обичаха засмяна
такава каквато бях
с онези червено-огнени коси,
с онези живи,
мечтателни очи,
но....
Но,
как мъката по тебе
за седемстотин дни
до неузнаваемост ме промени....
Променена съм днес,
напълно различна,
много по-различна от преди....
А как искам отново да се възродя,
да се върна пак такава каквато бях
отпреди мъката в себе си
да ме заключи на самотата
зад студените каменни стени
да ме закотви за дъното на тъгата,
да ме окове с тежките вериги на скръбта
и до неузнаваемост да ме почерни
от главата до петите
и за дълго промени....,
но силно се надявам, че не е завечност....
може  би....

Lina Vira Assa Amy




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1492068
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол