Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2015 20:29 - Ще ти светя
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 997 Коментари: 0 Гласове:
2



Аз винаги ще вярвам, че го има.
Аз винаги ще вярвам, че ме чака.
И само аз единствена ще съм "Любима",
И само аз единствена ще съм
светулката му в мрака...

val - Валентина Цвяткова

Ще ти светя
със светлина отразена
от лунен лъч от окото ти падаща сълза
за мене и единствено на мене само споделена
в нощна несамотна тишина....
Ще ти светя
със светлина директна
от слънчев лъч погалил ти челото със сребърни коси
от мене и единствено за тебе само споделена
в дневна цветна красота....
Ще ти светя
със искра окъпана в червено
виното изкрящо докосващо нашите устни
за тебе от мене живата вода на страстта
да я изпием заедно на Съдбата ни мига....
Ще ти светя
с огъня на жарава гореща
от камините на къщите ни стари
помнещи столетни мигове на любовта
на нашите предци страсто обладани
от които сме произлезли аз и ти...
Ще ти светя
със светлината на росата
окъпала цветята на градината на младостта
и тези капки блестящи ще светят до края
до мига ни сетен отреден
в един единствено за нас открит съдбовен ден....
Ще ти светя....


Lina Vira Assa Amy





Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1493788
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол