Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2015 17:41 - Всичко за тебе съм аз
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1215 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Всичко за тебе съм аз
-Слънцето
което целува сутрин мило лицето ти,
а вечер с теб си ляга
в бялата постеля на облаците...
Всичко за тебе съм аз
- Луната
която като бяло огледало
отразява светлината
и прави нощите ти
по-светли
и неуморно над съня ти бди...
Всичко за тебе съм аз
-звездите златни
които блестят в зодияка ти
и напомнят за твърдостта
и остротата на характера ти...
Всичко за тебе съм аз
-океаните безмерно зелено-сини
които Земята във воден-нежен  плащ
обгръщат
и дават живот на всичко живо
от което си част и ти...
Всичко за тебе съм аз
- реките пенливо бели
които бързат и препускат
с водните коне на капките
да се прегърнат завинаги
с моретата уморени от чакане
на любовта им споделена....
Всичко за тебе съм аз
-цветята многоцветни
пред прозореца ти,
които те успокояват с аромата си
и ти дават нужната утеха вечерта
след уморяващ труден деня...
Всичко за тебе съм аз
- музиката вълшебна
на птиците чакали дълго пролетта
и с нетърпение с песните си
огласят около тебе света...
Всичко за тебе съм аз
- вятърът
сплитащ невидими ръце
около бялото ти нежно лице
и ти  вдъхваш с ноздрите си
аромата на рози разноцветни разцъфтели
от мен на тебе подарени....
Всичко за тебе съм аз.....

Lina Vira Assa Amy





Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1494203
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол