Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2015 23:35 - Като птици
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1175 Коментари: 0 Гласове:
0



Посвещава се на загиналите журналисти в Париж

Сълзи избликват
неспиращи
от очите ми ,
но не само от моите...
Замлъкнали думи
изтиващи,
зад устните ми
но не само в моите...
Тъжно рисувани картини
спотаени
в мислите ми,
но не само в моите....
Скръб дълбоко
затаена
в сърцето ми
жестоко наранено,
но не само в моето....
Кърваво червени рози
треперещи
в ръцете ми
но не само в моите...
Душата ми тъй тъжна е
и тъй възмутена,
но не само моята...
Днес стените са окъпани
в истинско червено
от хората безжизнени
с широко отворени очи
за живот все още жадни
до преди мигове
дишали истински,
до преди секунди
истински мечтали,
до преди минути
обичали истнски
и
истински живяли....
Не са ли и те били като нас,
като мен,
като теб,
като съседът живеещ отсреща
усмихващ се казвайки ти нещо,
като приятелят пожелал ти до нови срещи,
като колегата помолил те за взаимна помощ,
като минувачът подхлъзнал се на улицата
нуждаещ се от незабавна помощ
като много други
еднакви или различни хора
по света....
А днес за тях говориме вече
в минало свършено време,
като за птици бяли
били тук и за някъде
в един едниствен миг
завинаги отлетяли....

Lina Vira Assa Amy




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485705
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол