Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2013 20:15 - Видях те Съкровище мое
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 642 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 06.12.2013 20:58



  image
Посветено на Любомир Иванов Проданов

Видях те,
видях те
Съкровище мое
онзи ден съвсем случайно
във метрото
и не можах да повярвам,
че това си ти и
че си жив и,
че отново те има....
Видях те,
видях те
Съкровище мое
и сърцето ми се вцепени,
че те усети,
че може би това си ти...
Видях те,
видях те
Съкровище мое
и в очите те погледнах,
а ти да четеш
някаква книга
продължи
и да те хвана за ръка
непосмях
и името ти да промълвя
неуспях,
а само в ума си
за кой ли път
със всичка сила,
изкрещях,
че продължавам да те обичам
както преди
така неизменно и сега...
Видях те,
видях те
Съкровище мое
онзи ден съвсем случайно
във метрото
и когато до теб достигнах
докоснах те с ръка
и ти ме погледана,
и тогава разбрах,
че съм сгрешила,
но този мъж
толкоз много ми напомняше на теб,
но беше със поглед тъмно кафяв,
с черни дълги прошарени коси
и с прошарена брада
и разбрах,
че това не си ти,
че ти си само един
и неповторим....
Видях те,
видях те
Съкровище мое
онзи ден съвсем случайно
във метрото
и онзи мъж когато ме погледна
във мене никой не позна
и продължи да чете
своята книга
и аз бързо го отминах...
Видях те,
видях те
Съкровище мое
онзи ден съвсем случайно
във метрото....

Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1498927
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол