Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2013 20:11 - Преобразяване
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 780 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 06.02.2013 09:31


Като гледам хората около мен и като знам какво се случва с тях с течение на времето, а то е, че те се променят непоправимо и до неузнаваемост, и ако до преди няколко години са изглеждали добре, че са били красиви или просто само симпатични и как след известно време лицата им заприличват на нещо много тъжно дори бих го казала иначе, че изглеждат направо ужасно и страшно, и като си помисля,че това ще се случи и с мен направо тръпки ме побиват по цялото ми тяло и не намирам утеха в нищо. 

Просто се чудя, защо трябва това да е така и си мисля дали не може нещо да се измисли, за да се промени този биологичен процес на остаряването и хората да изглеждат винаги млади, а от това да бъдат повече от щастливи. И всъщност смъртта сама по себе си е само един миг и в действителност тя не е чак толкова страшна, по-страшна е старостта на която всички ние ставаме неми свидетели без да можем нещо да променим, а тя- стростта- всъщност е най-дългият период от човешкият живот. Не знам дали е имало, има или ще има човек замислил се над това ? И ако сметнем приблизително , че детството е около петнадесет години, юношеството е около пет години, а младостта е около двадесет или тридесет години, то старостта в действителност трае около петдесет години при оптимална продължителност на живота около сто години. Е, кажете ми сега това не е ли повече от ужасно ? И ако трябва да се работи по този въпрос не може ли не просто да се увеличава живота като продължителност, а да се увеличи младостта като времетраене по-дълго отколкото ни е известно за сега? 

***

Най-сетне беше измислино едно универсално лекарство за което се смяташе, че увеличава времетраенето на младостта двойно и тройно и сега всеки който поиска може да го изпробва на себе си. Започнаха да се тълпят хората около аптеките готови да си закупят чудодейните таблетки които да ги направят  млади, красиви и несъмнено много щастливи. Е, не може да се каже ,че това лекарство беше евтино, но съвсем достатъчно скъпо, за да реши човек да продаде това или онова което имаше в излишък, и да си закупи съвършенна младост. И както се казва в приказките: ,,И аз бях там, и аз всичко видях с очите си, и всичко чух с ушите си.,,

След като се прибрах в къщи отворих белият плик с вълшебните таблетки и без да мисля много- много за каквото и да е на бърза ръка както се казва ги глътнах всичките с една голяма чаша студена вода, и зачаках търпеливо действието им.

Е разбира се ,че трябваше да се изминат няколко дни -толкова колкото е нужно ,за  да се усети и види действието на вълшебните хапчета.

На следващата сутрин малките бръчици около очите ми се бяха видимо заличили, а мимическите ми бръчки около усните и челото ми бяха сравнително избледняли. От видяното в огледалото душата ми се изпълни до горе от щастие, че ето , всичко е възможно и наистина може да се спре старостта.

На вторият ден изведнъж забелязах, че белите ми коси бяха напълно изчезнали и вместо тях имах онази тъмно-кестенява и силно чуплива коса, която имах в младежките си години. Виждайки това аз направо не можех да си намеря място от радост и изпитвах пълно удовлетворение от изпитите таблетки.

На третият ден малките капилярчета които опасваха краката ми тук-там в една тънка като паяжиня мрежа показваща много ясно напредването на годините ми вече бяха изчезнали и на тяхно място се виждаше една красива, нежна и бяла кожа пълна с младост и живот.

На четвъртият ден болките в ставите ми бяха също изчезнали и онази пъргавина на млад организъм се беше възвърнала в тялото ми и аз чувствувах , че вече мога да тичам подир градският транспорт без да се изморявам и без да се задъхвам.

На петият ден разбрах, че памитта ми се е възобновила до такава степен,че дори започнах да си спомням всички имена на мои съученици от всичките класове от училище включително  и имената на всичките ни  учители от първи до единадесети клас. И вече като разгеждах стари фотографии си припомнях всички случки, и събития до най-малката подробност по време на снимането.

На шестият ден тялото ми беше свалило за една нощ всичките излишни килограми и аз с изненада установих, че вече можех да обличам младежките си дрехи които бях отново изнамерила, и изровила от дъното на скрина където те преди извистно време съвсем спокойно си лежаха там и бяха напълно забравени и изцяло изоставени.

На седмият ден махнах очилата от очите си, защото зрението ми се беше подобрило значително и аз виждах вече толкова ясно , че можех отново да вдявам конеца в иглата за шиене и даже можех да чета без притеснение и най-дребниятн шрифт на някое модно списание.

На осмият ден почувствах страхотен сърбеж във венците си и с изненада установих, че вече ми растяха нови новинички зъбки, а старите ми металокерамични коронки бяха избутани от тях и вече бяха напълно ненужни.
Е, кажете ми как да не се радва човек на изключителните резултати от вълшебните таблетки.

На деветият ден....  

***

След много дни неопределено колко в една стая която явно беше спалнята на апартамента върху спалното легло имаше едно малко бебче което по някакви странни причини беше облечено в прекалинно голями женски дрехи и то махаше безпомощно ръчички, и плачеше с такава сила с която би се събудила и мечка от зимният и сън. А то-бебето имаше елементарни нужди- някой да го преобуе и нахрани, но такъв човек било то мъж или жена наблизо просто нямаше и никой не знаеше, че тук в тази стая , в тази къща някой има нужда от помощ.

 




Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485492
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол