Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2012 13:08 - Аз не плача
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 514 Коментари: 0 Гласове:
2



Стихотворение от любовна лирика  публикувано в друг сайт

Прочетено 1834 пъти

Аз не плача...,
но очите ми
страстно-нежно влюбени
в твоите очи
плачат те...,
защото искат
да ги видят...,
но само ги сънуват,
но само ги мечтаят...,
и кога ще се случи това
те не знаят...
Аз не плача...,
но устните ми
нежно-страстно влюбени
в твоите устни
плачат те...,
защото искат
да ги целунат
сладострастно...,
но само ги сънуват,
но само ги мечтаят...,
и кога ще се случи това
те незнаят...
Аз не плача...,
но ръцете ми
старстно-мили влюбени
в твоите ръце
плачат те...,
защото искат
в нежни страсти
да се потопят...,
но само ги сънуват,
но само ги мечтаят...,
и кога ще се случи това
те незнаят...
Аз не плача...,
но сърцето ми
страстно-силно влюбено
в твоето сърце
плаче то...,
защото иска
да го обича
дълговечно...,
но само го сънува,
но само го мечтае...
и кога ще се случи това
то незнае...
Аз не плача...,
но тялото ми
страстнобурно влюбено
в твоето тяло
плаче то...,
защото иска
с него
да се слее
във вихърен танц...,
в божествено-страстна
хармония...,
но само го сънува...,
но само го мечтае...
и кога ще се случи това
то не знае...
Аз не плача....

Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1493607
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол