Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2011 23:29 - 15 август
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 359 Коментари: 0 Гласове:
1



Посветено на Olivier Virassamy

image


Цветята всичките

разцъфнали сега

по цялата Земя

с венчелистчета прекрасни

и

различни,

многоцветни,

тъй красиви

феерични,

аз за теб избрах

любими...

И�за теб откъснах

цвят по цвят,

и лист по лист,

за да направя

животът ти с тях

много по-богат

и много по-красив...

За да ти ги подаря

за Рожденният ти ден

за да си щастлив,

а ти тъй важен�си �за мен...

А съдбата

злата

ехидно се изсмя

и с груби длани

ме удари

направо през лицето

с истина една:

- Да, скъпа-

ми каза тя-

но той харесва другата,

другата той избра!

Онази

със светлите коси

напомнящи жита

през юли

в златно-жълто узряли

от вятър нежен разлюляни,

а твоите

червените коси

кат цвят разцъфнал-

нежни ружи-

той презря

да скъпа

той презря...



Коралите

разноцветните

събрани

от всички морета и океани

по света

в едно

с цветове прекрасни

и

различни,

многоцветни,

красиви,

феерични

аз за теб избрах

любими

и цвят по цвят събрах...

За да направя животът ти

с тях

много по-красив

и

много по-богат,

за да ти ги подаря

за Рожденният ти ден,

за да си щастлив,

а ти

тъй важен�си за мен...

А съдбата

злата

със сподавен смях

ме блъсна

със юмруци тежки

по гърба

с истина една

и от болка сви ми се сърцето

и в очакване плахо

то премря:

-Да,мила-

ми каза тя-

но той харесва другата,

другата той избра!

Онази

със зелените очи-

скъпоценни изумруди

и за него на света

просто няма други,

като тях блестящи

във зелена скъпа светлина,

а твоите

кафявите,

като

сладко препечени,

южни,

кафеени зърна

той презря

да мила,

той презря...

Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1498946
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол