Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2011 18:40 - Отдаденост
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1738 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Посветено на Любо!

Ти ме искаш за жена
единствена и
само твоя,
но не знам дали
напълно
възможно е
това
и да не сгреша
се моля....
И как да поемем
заедно
отговорността
за живота сложен
в отношенията ни
напълно възможни
като мъж
и жена....
А аз бих искала
да съм за тебе
като по-голямата
сестра
която
за по-малкият си брат
се грижи
и го обича...
Или
като най-добра
приятелка твоя
с която да ти е добре
и да не усещаш
дните как се нижат...
Или
като нежна и
любяща майка
как за своят невръстен
син
трепери денонощтно
и го обгрижва....
Но ти
искаш повече,
може би всичко....
Желаеш ме цялата
да съм само твоя
от главата
до петите...
И аз
от тези мисли
съм смутена
и подтисната,
и изтръпвам,
и се питам
дали възможно е това
и се крия плахо
зад косите си....
Не знам
дали любов
като жена желана
и обичана
мога да ти дам,
и
ми се струва
много странно,
но нима е странна любовта
която е дошла
или за това
все още е
много рано...
И може би
така е,
защото
не съм очаквала
дори
не съм помисляла
или
съм ги пъдила
тези мисли
някога
някъде
преди
може би отдавна
и то
съвсем умишлено...
И сега се питам
дали
ще съм достатъчно
достойна
за това,
със тебе
да живея
и на теб
да се отдам
изяло,
и да ти подаря
завинаги
сърцето си
цялото,
и умът си
и женското си
тяло....

Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. linaviraassaamy - Благодаря за вниманието което сте отделили, за да се потопите в моите стихове!
20.08.2011 23:24
Вашите коментарии и гласове са важни за мене!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1495382
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол