Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2011 17:32 - До последно
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 408 Коментари: 0 Гласове:
2



Посветено на Любо!

Отдавна
всичко ти простих
дори това,
че си отново
с нея...
И мъката си
цялата излях
във стихове,
защото
истинно
за тебе
аз копнея
и тъгата си
във редове
изпях....
Сега стоя
във ъгъла
като наказана
и чакам
търпеливо
мене да погледнеш,
а виждам
твоята любов
към нея
напълно е доказана...
И питам се
за кой ли път
към тебе
чувствата ми
неразбрани
ще пилея...
Не мога
нищо
аз да сторя
и какво ли
бих могла
за да я изгоня
нея
от животът ти
дори със риск
със тебе
да се разделя...
А тя
със страстни
устни
те опива
и в плътта ти
нежна
неусетно
хиляди игли забива....
И в кръвта ти
отровата си
мощна
непритеснявана
от нищо
денонощно
тя излива....
Но ти
изцяло
влюбен си
във нея
и не усещаш
абсолютно нищо
и тя успешно
на себе си
те е покорила.....
И сковала е
завинаги
и сърцето
и умът ти....
И без
да се усетиш
как
тя превърнала те е
във собствен роб
и ти
верен си на нея
прекаленно
несъмнено
чак до гроб.....
Не знам
какво да правя,
че от нея
завинаги
да те отделя...
Дали
от люто биле
отвара
да приготвя...
Дали
на врачка
всичко
да споделя,
но някяк си
за тебе
аз трябва
да се боря
до последно
може би
до края,
до смъртта....


Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1498643
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол