Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2011 00:13 - Образ на жена
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 449 Коментари: 0 Гласове:
2



Посветено на Любо!


,,И ти си като другите
не ме обчаш...,
никой не ме обича...,,

Фани Хорн

,,Осъдени души,,

ОБИЧАМ ТЕ...
Дори
не можеш
да си представиш
колко...
Моля те,
не ме съпоставяй
с другите
жени
от мене
те са
коренно различни-
потънали са
в суета
и
повърхностно
обичат...
Сега
опитвам се
напълно
да те разбера
до толкова,
че
с другите
мъже
да не те
сравня...
Ти
в самота си
бил
толкова
години,
че
живота ти
покрай тебе
е преминал
изплъзнал се е
като сълза
избягала
бързо
тихо от окото
подхлъзнала
се е
очертала е
по бузата
дъга
и паднала е
някъде сама
като ненужна...
Къде
са те
сега
онези
твоите роднини
които
някога
много те
обичаха
и до теб
непрестанно
са били
и за теб
постоянно
са се
грижили...
Но днес
ги няма
вече
изчезнали са
безвъзвратно
прегърнала
ги е
черната земя,
а тя
щом нещо
взела е
никога
не връща го
обратно...
А днес
до себе си
искам
да те
възвися
и от душата
си
частица
съм
ти
дала...
И бих
направила
още повече
от това
бих била
за тебе
по-голямата
сестра
или
като твоя майка,
или
пък другар
в образ на жена...

Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485569
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол