Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2011 19:53 - Прошка
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 418 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 03.07.2011 13:15


Посветено на един приятел


Забиваш
във сърцето ми
стрели
и се наслаждаваш
на таз жестока гледка
как от раните дълбоки
кръв струи
и какво изпитвам аз
не даваш си
ни най-малка сметка...
Наказвай ме,
бичувай ме
сега,
аз знам
напълно си го заслужавам,
но вместо нокти
търся топлина
в подадената ти
от теб
към мене
-мъжка
и силна-
твоята ръка....
Аз знам,
че ти
не ще ми
никога простиш,
че търсих други
вместо тебе,
за туй желаеш
да си отмъстиш
да ме нараниш ли искаш
и да ми покажеш
колко си ми нужен ти
и колко си потребен....
Ще се затворя
в мойта пещера
и раните кървящи
там ще ближа,
но ще чакам
пак да срещна
твойта топлина
да ми дадеш
като на най-жадуван
ближен....
Аз исках
просто да обичам,
но бърках постоянно
всеки път
когато търсих другите очи,
които ме довеждаха
до кръстопът....
Не ме отблъсквай,
прегърни ме
аз имам нужда
от твойта топлина,
но щом желаеш
със  думи жестоки
нарани ме
аз знам,
заслужила съм го
сама....
Не,
не ме оставяй
там навън да плача
паднала пред твоята врата
страхлива,
плаха,
онемяла...
Ти излез
и на прага
прегърни ме
дори виновна
помогни ми
през вратата
на дома ти
да премина
покрусена и тъжна
с наведена глава
сълзите мои
нежно избърши ги
и целуни ме тихо
по челото,
ако потрябва
даже излъжи ме
кажи,
че си повтарял само
мойто име
и за мене мислил си
само най-доброто....


Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1484364
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол