Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2011 19:53 - Съдба
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 459 Коментари: 0 Гласове:
3



Посветено на Любо!

Точно днес мисля за него! И това вече ме прави неспокойна  през нощта и прекаленно превъзбудена през деня ! Може би правя планове за бъдещето или за по-близкото предстоящо настояще ? Може би се надявам на нещо и може би нещо очаквам? Какво ли?  И ето,че сега живея в ежедневието си така както съм живяла преди да го срещна различният и новият мъж в живота ми, който се появи като изневиделица и чувствам, че нещо в мене се случва, нещо ново и различно! Какво ли е то? Може би вече съм излязла от душевната си Нирвана?

***

 Когато затворих вратата на излизане след себе си в онзи ден когато го посетих у дома му първото нещо което се случи беше избликът на сълзи от очите ми, които ги оставих да текът необезпокоявани и непритеснявани от ръцете ми, които искаха, да ги изтрият от бузите и въпреки това не помръдваха от тялото ми и продължаваха да стоят свободно отпуснати.
Това което видях ме втрещи и останах като
безмисловно и объркано същество, което се опитва да си обясни всичко до най-малката подробност и все не успяваше . Единственото нещо което повтаряше мозъкът ми беше мисълта:,, Не, това не може да бъде, това не е истина, това е просто само сън и нищо друго! И ето точно сега ще се събудя и ще се намеря в леглото си!,, Но аз не се събуждах и продължавах да вървя по тротоара към спирката на трамвая напът към къщи.
Исках да забравя всичко видяно и усетено в дома му! Исках да изтрия от паметта си впечатленията които бях натрупала дори и за краткото време за което бях там. Но картините все се явяваха пред очите ми до най-малката подробност и не ми даваха мира.

***
Когато любовта си отиде от един дом всичко останало което остава в него губи абсолютно всякакъв смисъл и значение.
Имах чувството, че бях попаднала в накаква ужасна, противна и отвратителна приказка на ужасите измислена от най- фантастичният автор който някога се е раждал на този свят. А аз без да искам ставам герой на тази приказка и част от нея.




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485381
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол