Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2011 16:41 - Мост
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1350 Коментари: 2 Гласове:
2



Посветено на Любо!

Точно днес не мисля за нищо конкретно или точно определено, което да ме прави неспокойна  през нощта или прекаленно превъзбудена през деня ! Не правя никакви планове за бъдещето! За сега не се надявам на нищо и нищо не очаквам! Просто живея в ежедневието си така както съм живяла преди да срещна него различният и новият мъж в живота ми, който се появи като из невиделица, но за сега само в професионален план, а в личен? Не , не мисля нищо, абсолютно нищо, потънала съм в Нирвана! С тази малка разлика ,че в личен план бях влюбена преди известно време в един друг мъж който така и нищо не направи, за да продължи любовта ми към него, ако не за още една година то поне за още няколко месеца. Е, тази моя несподелена любов вече продължаваше не малко време- близо пет години. Като си помисли човек ,че за пет години хората се женят, създават деца и после може и да се разведът, то аз за тази петилетка освен да въздишам по един точно определен човек и да бленувам по него, да пиша стихове и разкази то нищо друго по съществено не се случваше. Ами както се казва всичко си има своите определени граници, предел или своят естествен завършек  и идващ край. И така предишният мъж, който ми беше вдъхновение близо цели хиляда и осемстотин  дни вече не съществува нито в мислите ми, нито в сънищата ми. Постепенно той беше изтласкан в мислите ми от друг мъж и може би това е нещо съвсем естествено и нормално, което се случва не само с мене , но и с други жени по света като мен. Имаше период в който нито секунда, нито минута не отминаваха без мисълта ми да е обсебена само и единствено от онзи предишен мъж който ме беше омагьосал за толкова продължително време. А сега, сега съм напълно свободна да дишам спокойно без да мисля за него- този който е вече нищо друго освен само минало. 

***

 

Точно сега един човек се раждаше за своят нов напълно променен начин на живот. Излизайки от своят период на безтегловност и безпаметност той се учеше да прави своите първи стъпки с които навлизаше в своята нова житейска ера. А както се казва за всеки който прохожда до не го трябва да стои някой който да го придържа и подкрепя докато той сам не свикне със собствените си стъпки и не се отпусне напълно, за да тръгне спокойно и свободно сам напълно уверен в себе си по своят път. Една жена отдадена изцяло на съвестта си и професионалният си дълг беше взела решение да се превърне в мост по който да премине този човек от тъмното си минало към много по-светлото си бъдеще.






 

     



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Излизаш от тунела! Най - сетне св...
27.04.2011 22:03
Излизаш от тунела! Най - сетне светлина! :)
цитирай
2. linaviraassaamy - Да ! Така е !
29.04.2011 23:23
injir написа:
Излизаш от тунела! Най - сетне светлина! :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1492253
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол