Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2011 11:22 - Ще се завърна
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 762 Коментари: 0 Гласове:
1



Посветено на OLIVIER VIRASSAMY

image

,,Пеперудите ще полетят
след тебе,
а аз при себе си ще се завърна,,

Василка Петрова

Ще се завърна
при себе си
завинаги
успокоена
и
напълно
примирена
затворила вратите
на сърцето си
и
в него
друга любов
не ще влезе
никога...
И тя не ще разбие
на дребни късове
моите стари чувства
само за тебе
OLIVIER
създадени
и само на тебе
OLIVIER
отдадени
и
не ще ги разпилее
като вятър ревнив,
студен,
натъжен
и покрусен...
Ще се завърна
към себе си
завинаги
напълно смирена
и осамотена
запазила скрижалите
на любовта ми-
крехките написани знаци
директно върху сърцето ми-
моите строги закони
възпитаващи чувствата ми
да обичам само
и
единствено тебе
OLIVIER...
И
заключена
ще бъда
и
запазена
ще бъда
от други нови любови
и
от излишни някакви
тревоги,
за това че някой
би ме обичал
с непозната любов
споделена
или
несподелена...
Ще се завърна
при себе си завинаги
напълно укротена
чакаща моята бяла зима
да ме догони
и да ме достигне...
И с ледените си пръсти
да покрие косите ми
с белият сняг на времето
и да изплете
малките тънки пайжини
около устните
и очите ми,
за да дойде мига във който
аз и ти
OLIVIER
моя вечна любов-
завинаги
ще се прегърнем,
притиснем,
и
слеем
и
двамата ще се превърнем
в една звезда
свръх нова
за първото и
и
ярко изгряване
на небосклона...

Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1493362
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол