Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2011 10:57 - Мулатката
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 614 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 23.02.2011 15:10


Посветено на OLIVIER VIRASSAMY

image

Очите ми не са черни, като нейните, наподобяващи маслини , въглени или кой с кавото си поиска може да ги сравни с някакъв черен цвят на черен предмет било то растителен или друг някакъв ! Нито имам матова кожа като нейната наподобяваща кафе с мляко или какао с мляко, или сметана с кафе или сметана с какао/ все едни такива кулинарни вкусотии, че чак ти иде да се оближеш, като малка котка току що приключила с обяда си/! Косата ми не е смолисто черна, като нейната , макар,че е била преди доста години/ не казвам колко, все още изглеждам млада и невръсна?!?!/ тъмно кестенява с меднорус отенък и то много дълга достигаща до кръста ми. А после я променях многократно в различни цветови гами сякаш исках да изпробвам всички всевъзможни отенъци на боядисаните коси от боите на известни и прочути фирми сякаш бях тяхното рекламно лице, а дължината на косата ми се редуваше ту от много дълга, ту до много къса наподобяваща момчешко подстригване./ да не кажа войнишко, ама това беше част от друг разказ, познайте кой!/.
Също така косата ми не се навива нагоре когато расте по дължина, както нейната и ако тя не вземе спешни мерки по този въпрос,то косата и би заприличала в един момент на огромна черна шапка тип калпак и би изглеждала ужасно, ако навреме не бъде подстригана. Напротив косата ми когато расте по дължина се спуска надолу и още надолу, и ако аз също не взема спешни мерки по същият въпрос то в един момент трябва да я увивам около врата си като шал или има опасност тя да се влачи по земята и да я тъпча с краката си.
Освен това не съм родена в Централна Африка! Нито по на запад нито по на изток от Центъра и! Къде съм родена ли? Ами аз вече писах по този въпрос и смятам да не се повтарям./Който иска да
научи повече да прочете предишните ми разкази!/
Не съм на седемнадесет или малко повече години като нея, преминала съм ги./ е, колко, ами няма да кажа!/ Е, макар,че много бих искала , да се върна в онези ми дни на буйна младост, със свежи мисли и силни любовни чувства, ама с този ми акъл, че тогава щях да знам как се върти мъж на малък пръст, та бих въртяла тези ми ти мъже, които толкова много харесвах и обичах в живота си ,че само въздишах по тях, а те нехайни и небрежни по мене пет пари не даваха за мене! Та тогава щяха да видят те, коя съм аз и коя искам да бъда , ама ей на , което е невъзможно си остава невъзможно!
Освен това не съм с такова телесожение , като нейното ,/ ех мечти! Е била съм де, ама доста отдавна, а за сега как изглеждам в момента ли, е, няма да казвам нищо!/ Да имам като нея онзи току що начеващ бюст с малки и практични форми, с тъмно кафави ареоли не докоснати , не видяни, не помирисани даже , а само в мисли мъжки някакви живяли и само в техни блянове мечтани! И като имам напредвид това направо се чудя що за вкус може да има човек, за да харесва такъв тип малки и невръстни още момичета, без голями и развити гърди и без добре оформени закръглени и пишни задници? Е, ако трябва да се сравнявам с нея, то.....но това вече го писах!
Не, аз не съм позирала на нито един художник до сега,за да ме увековечи върху платното си за бъдните поколения за да видят колко красива съм била, нито съм позирала и на фотограф, за да запечата на фото хартия моите прелести и да замръзи така да се каже времето на сегашната ми възраст за години на пред , а може и за векове. Но тя да! Та тя ще остане завинаги запечатана върху платната му, а аз не! Да, така е! Той не ме е нарисувал като като нея било то на хартия от ученическа тетрадка или дори на малък скицник, нито пък съм нарисувана върху художествено платно, нито върху стена на някаква сграда, мост , аутобан или където и да е било другаде! Той даже не ме е нарисувал нито в мислите си , нито в мечтите си, нито във фантазиите си , нито в сънищата си , нито в сърцето си, нито в душата си, нито чувствата си или казано накратко: за него аз не съществувам абсолютно никъде!
Та това е положението.....

***

И най-накрая след като съм разбрала , че той / мъжът на мечтите ми или тъй наречената голяма и уникална любов в живота ми харесва и рисува нея,/ а и много други подобни на нея/ а мене не, нищо друго не ми остава освен да продължавам / до кога ли и аз незнам/ да потъвам в моите измислени светове и фантазии и да пиша стиховете и разказите си за осъществени чувства и взаимна любов./Това вече го бях писала някъде в друг разказ, ама хайде карай да върви!!!!!!!!!!!!/

image

 

image












Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485816
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол