Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2011 15:28 - Ти каза: ,,Сбогом!,,
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 515 Коментари: 0 Гласове:
4



Посветено на OLIVIER VIRASSAMY

image

Ти каза:
,,Сбогом!,,
Обърна се
на другата
страна
с лице
каменно
студено
и напълно
безразличен
за случващото се
в душата ми
сега
ти спокойно
си тръгна
и отмина
вирнал
надменно
глава...
А аз
продължавах
да гледам
след тебе
все така
изтръпнала
неподвижна
онемяла
как се разтваря
твоят силует
във мъглата
непрогледна
гъста
млечно бяла...
Гледах
как изчезва
фигурата твоя
стопява се
безследно
във нощтта,
а тя
разсечена
от острите
сабии
на светлината
от уличните
лампи-
ярки зъбци
забити
в тъмнината....
А твоята
последна
дума
за мене
грубо
и остро
изказана
впи нокти
в моето
сърце,
като ками
студени
подострени
идеално...
И там
някъде
в душата ми
огромна
рана
се разтвори-
червено
кървящо цвете-
и започна то
тихо
бавно
и упорито
да ми говори,
че никога
не си ме
обичал
ти....
И няма вече
две ръце
топли
напълно
нови
и
грижовни,
които
раната ми
с любов
и нежност
да превържат...
И мен
към тях
да ме приютят,
да ме утешат
и обвържат...
Така
останала
сама
под уличните
градски лампи
аз продължавах
за тебе
да тъжа
все така
неутешимо
отворила
вратите
на изворите
на сълзите....
А те
свободно
да се леят
така
както само те
обичат
и умеят....
...........
Но стреснах се
в съня си аз
с разтуптяно сърце
обезпокоена,
а ти до мен
спокойно си лежеше
и дълбоко
в сънищата си
се беше
потопил
и непробудно спеше
незнаещ
за мойте страхове,
а лицето ти красиво
и миловидно,
към мене
обърнато сега
изгони в миг
от душата ми
необоснован
страха...

Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1499296
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол