Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2011 14:51 - Защото те обичам 2
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 641 Коментари: 0 Гласове:
4



Посветено на OLIVIER VIRASSAMY

image

Защото те обичам
мили мой
аз във хладен дъжд
ще се превърна
и докосвайки
твоето лице
с малките си дребни капки
аз ще те обгърна...
И ще ти говоря
мили мой
за любов велика
непознаваща разлъка
далеч от всяка
споделена или не
сърдечна болка или мъка...
А целувките ми водни
мили мой
по твоите очи
ще предизвикат в тях
искренни и чувствени сълзи,
защото там
в средата на сърцето
нещо ще се опитва
да се промени....
И сълзите ти
мили мой
в миг ще се отронят
и в нови чуства ще се понесат
с хладният си дъх
леко ще ти шепнат
и с нежен глас много тихо
за мен ще ти говорят...
И двете реки
мили мой
на сълзите и на дъжда
по лицето ти
слети във едно
директно към сърцето ти
ще потекът,
за да се слеят
със кръвта ти
гореща....
И ти ще усетиш
мили мой,
че този път
наистина се случва нещо
чувства някакви се появяват
съвършенно нови...
И по цялото ти тялото
мили мой
те ще затрептят,
и ще се понесат
като светлина
която ще те озарява
и знам, че ти
не ще можеш вече
без мене да живееш
и ще пожелаеш
като река
с морето
със мене ти
завинаги
във вечност
да се слееш....

Lina Vira Assa Amy



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485526
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол