Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2010 17:51 - Без мен 3
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 447 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 04.12.2011 19:36


Посветено на OLIVIER VIRASSAMY

,,Най-истинският мъж
не се търси
ТОЙ сам те намира...,,

Ивана

Ако не МЕ намериш ТИ...
Какъв е смисълът
да се живее
и цялото земно кълбо да пребродиш,
и
всички пътища и бродове
сам да извървиш
до болка трънливи
или
със макове червени красиви
посипани,
познати
или
непознати,
близки
или
далечни
от други преминати
или
непреминати...
И
ако МЕНЕ ме няма...
И
ако не можеш ТИ да МЕ откриеш,
то за какво ли ще СМЕ родени
и
за какво ли трябва да живеем
единствено орисани АЗ и ТИ
ДА НЕ СЕ НАМЕРИМ
И ДА НЕ СЕ ОТКРИЕМ
НИКОГА,
а да бъдем
във вечно бяла ледена самота-
кристали снежни
заскрежени
студено нежни-
за НАС
създадени
единствено...
И ако не МЕ намериш ТИ
и
всички реки да преплуваш
и
всички океани и морета
надлъж и нашир да прекосиш
във небесно синьо
или
във тревисто зелено
оцветени,
познати
или
непознати,
близки
или
далечни,
от други преминати
или
непреминати...
То щом МЕНЕ ме няма
и
щом не можеш да МЕ откриеш ТИ,
то за какво ли ще сме родени
и
за какво ли ще трябва да живеем
единствено орисани АЗ и ТИ
ДА НЕ СЕ НАМЕРИМ
И ДА НЕ СЕ ОТКРИЕМ
НИКОГА,
а само да съществувамне
във вечно бяла ледена самота
кристали снежни
заскрежени
студено нежни-
за НАС
създадени
единствено...

Lina Vira Assa Amy










Тагове:   мен,


Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1493833
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол