Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2010 21:06 - Германката
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 991 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 04.12.2011 19:42


Посветено на Olivier Virassamy


Очите ми не са сини, като нейните! Нито имам светло, нито тъмно оцветени ириси в синьо! Косата ми не е сламено руса, като нейната , макар,че е  била преди няколко години и то много, много дълга достигаща до заоблените ми задни части, но след като се влюбих в него оцветих косата си в огнено червено, като кръвта и сърцето ми, за да му напомням с вида си колко много го обичам. /Още не знам дали е разбрал това , а и няма кой да ми каже. /
Освен това не съм родена в Централна Европа! Нито по на запад нито по на изток от Центъра и! Къде съм родена ли? Ами аз вече писах по този въпрос и смятам да не се повтарям излишно, само ще спомена ,че там където съм родена е само по себе си Интересно  място./Който иска да научи повече да прочете предишният ми разказ!/
Не съм на тридесет и шест години като нея, преминала съм ги./ Е, макар,че много бих искала , да съм с десет  /може и повече/ години по-млада отколкото съм сега , ама уви това е положението, то и на
двадесет години бих искала да съм или още по-малко -на петнадесет,  но още никой не е открил машина на времето, но щом я открият аз първа ще скокна  в нея и ще бързам да натисна колкото се може по-бързо и повече бутони за движение в обратен ред на годините и в бързината, ако ги сбъркам и натисна това което не трябва току виж съм се превърнала не на пораснала девойка или на невинна ученичка , а ми направо бих се върнала в бебешкият си образ, то желанието за подмладяване е много голямо и много силно особенно сега на тази ми възраст в  която се намирам!./
Освен това не съм с такова телесожение ,като нейното,че като я види човек по асоциативен път да си мисли колко много прилича на онзи практичен домаконски уред за гладене, който се опъва в хоризонтално положение , има тънки крака и изглежда уж стабилен, ама не се знае до колко и може всеки момент да се сгромоляса на пода, и ако и горещата ютия е върху него заедно с някоя риза за гладене ,направо не ми се мисли, какво би последвало. И като имам напредвид това направо се чудя що за вкус може да има човек, за да харесва такъв тип жени, без гърди и без задници и ти иде наум да ги питаш да ли не са ги забравили или в къщи, или в асансьора на учереждението където работят или още в родилният дом, когато са ги изписали от там . Сякаш пред тебе стои някаква ученичка от прогимназялният курс , която все още не се е развила и половите и белези не са се проявили.
Е, ако трябва да се сравнявам с нея тя сигурно би се нанесла върху мене поне три пъти, освен това всичко върху мене е гарантирано напълно натурално / имайки напредвид деликатните ми части и гърдите,  които отговарят на нашият народен стандарт и мога да твърдя ,че са предпочитан продукт, както от нашите мъже така и от не чак до там наши.
Не, той не ме е ощастливявал като нея, както тя се изрази в едно електронно съобщение по Интеренет/ няма да казвам в кой форум беше това/ но тя ми твърдеше ,че той я бил направил като фойерверк. И аз веднага си представих , как в сублимният момент тя бързо отваря прозореца на стаята където се намират двамата и карещи колкото глас и държи, наподобяващ рев на диво животно/ но на кое точно в монента не се сещам, а вие може би бихте се сетили имайки напредвид богатото ви въображение и много ще се радвам да ми дадете вашите предложения, за да попълня разказаа си, за да не остане така недовършен, но за това по-късно, като ви дам телефонен номер и електронна поща за връзка / и в този миг тя се разпръсква на милиьони  цветни светещи точици , като зарята на Нова Година. И  се чудя как после се е събрала отново в едно цяло, за да заприлича отново на човек?
Та така.....

***

И най-накрая след като съм разбрала , че той / мъжът на мечтите ми или тъй наречената голяма и уникална любов в живота ми / харесва и ощастливява нея, а мене не, нищо друго не ми остава освен да продължавам да потъвам в моите измислени светове и фантазии и да пиша стиховете и разказите си
за осъществени чувства и взаимна любов.
 
   










Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. linaviraassaamy - Разказ от поредицата:,,Разкази с напълно неочакван край,,
07.10.2010 21:11
Всяка прилика с лица и събития е повече от случайна!
цитирай
2. milenium6361210141 - К'во ти пука!!!!!!!!!!!!
14.10.2010 17:50
:)))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1493657
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол