Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2010 16:22 - Неизпратено писмо
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 2308 Коментари: 7 Гласове:
8

Последна промяна: 22.09.2010 09:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Посветено на Olivier Virassamyimage


,,Скъпа моя,
Искам да ти кажа, че те обикнах още от най-първият път, когато се запознахме. Не знам защо, но имаше нещо, което ми подсказваше, че нашата връзка ще бъде дълготрайна и напълно истинска, като никоя друга до сега. Ако знаеше само, колко много мислех за тебе и до днес продължавам да мисля. Знам, че ти също ме обичаш, показа ми го толкова пъти, че човек не можеше да не се досети, че в сърцето ти се заражда една голяма и вълнуваща любов към мене. А аз, аз много, наистина много се страхувах да не би да се появи нещо, което да ни попречи на любовта ни и нещо, което да ни раздели. Именно този страх не ми даде възможност да се проявя, като истински мъж. Недей да мислиш, че не съм искал да ти подаря най-красивите цветя на земята, най-уханните, най-прекрасните,  които някога са разцъфтявали под синьото небе. Недей да мислиш, че никога не съм искал да целуна ръката ти и да сложа върху най-малкият ти пръст един скъп пръстен със  скъпоценен камък в знак на моята обич  към тебе, но непосмях. Недей да мислиш за мене лоши неща, защото който каквото и да ти казва за мен не му вярвай, знай ,че е лъжа, защото хората са завистливи и когато разберат, че има двама души които много се обичат от завист те може да направят така, че да ги разделят. Това е защото не вярват в истнската любов. Те смятат, че тя несъществува, че тя е само една вълшебна приказка измислена от талантливи автори на прекрасни стихове и романи. Достатъчно е тежък живота със своите проблеми и сивотата на ежедневието убива и без това крехките чувства, които се зараждат в едно търсещо истинска любов сърце. Няма ден и няма нощ, в които ти да не си пред очите ми, в мислите ми, в сънищата ми, в мечтите ми, във фантазиите ми. Всяка вечер не мога да заспя до късно през нощта мислейки за тебе. Всяка вечер мислено пътувам през разстоянията, които ни разделят, отварям вратата на твоята стая и влизам при тебе. Присядам тихо на леглото ти и те гледам дълго и продължително как спиш и като неиздържал на гледката човек те целувам върху устните ти с онази целувка на влюбен в тебе мъж и се страхувам да не се събудиш, да не би да се уплашиш от неканената ми визита.
Скъпа моя,
Аз знам, че един ден, точно кога не знам , но ние наистина ще бъдеме заедно, но просто за сега това е невъзможно. Прекаленно много пречки има, които са застанали на пътя ни и ни разделят в живота, но знай ,че нищо не е в състояние да ме раздели от тебе завинаги. Никога не съм и подозирал, че някоя жена може толкова много да се влюби в мене и да ме обича с такава силна любов, която за съжаление е рядкост в този консумативен свят. Ти ми разказа за себе си от игла до конец, ти не скри нищо и твоята откровенност буди възхищение, за което ти благодаря. Аз искам ти да ми простиш, че аз не бях напълно откровен с тебе , но отново ти благодаря за разбирането, което прояви към мен и с твоята тактичност ти ми показа, че дори  и нищо да не знаеш  ти пак можеш да ме обичаш, като никоя друга до сега и си мисля ,че не би се родила втора като тебе, която толкова силно да ме обича. Дори и в най-дръзките си мечти не съм и предполагал, че някъде някога ще се намери една жена, която толкова силно да ме обикне. Ако знаеш само колко много се страхувам магията на любовта ни да не се разпилее и да не се появи нещо в живота ни било дума, жест, действие или каквото и да е било друго,  което завинаги да ни раздели, защото.......Не, не мога да го помисля, камо ли да го кажа.
Обичам те, винаги съм те обичал и винаги ще те обичам.
Вечно твой....,,

***

Всичко, което се намираше в стаята трябваше да се сложи в кашони и то много внимателно, за да не би да се изгуби или унищожи нещо ценно и важно, защото нещата от апартамента трябваше да бъдат преместени в Музея на Изкуството, а там да бъдат подредени във витрината за АРТ- култура за периода от средата на двадесети до средата на  двадесет и първи век. Бяха изминали няколко дни от решението на Министерството на Културата всичко ценно и с художествена стойност, което принадлежеше на мъжа живял в този апартамент да бъде подредено внимателно и изложено  за показ и да бъде видяно от всички туристи посещаващи столицата.
Една жена на около петдесет години със стройна фигура, която показваше демонстративно професията и на професионална танциорка се беше подпряла на прозореца в стаята и четеше нещо написано на розова хартия.
- Мадам- обърна се към нея един млад мъж около тридесет години с официален  строг костюм в тъмно зелен маслен цвят и бяла като сняг риза и с вратовръзка с цвета на костюма-Всичко е готово. Ще тръгваме ли?
-Да!-каза жената и изтри от лицето си една немирна сълза, която издайнически се беше търкулнала по нежно бялата и буза.- Ще тръгваме!


image

  


Тагове:   писмо,   НЕИЗПРАТЕНО,


Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - taka. . . . pak gre6i6. . . . . kogato ...
11.09.2010 17:00
taka....pak gre6i6..... kogato dvama du6i se obi4at..ni6to ne moje da gi razdeli..tova hora bilo, magii, zli pogledi..sa gluposti za men.... po golqma i polojitelna sila ot lubovta nqma..a naso4enata polojitelna sila se udvoqva...
цитирай
2. injir - Понякога има непредвидени пречки. ...
11.09.2010 19:51
Понякога има непредвидени пречки.Напълно разбирам.
цитирай
3. linaviraassaamy - Смисълът е много по-дълбок,
11.09.2010 20:36
анонимен написа:
taka....pak gre6i6..... kogato dvama du6i se obi4at..ni6to ne moje da gi razdeli..tova hora bilo, magii, zli pogledi..sa gluposti za men.... po golqma i polojitelna sila ot lubovta nqma..a naso4enata polojitelna sila se udvoqva...


но трябва да го търсиш в другите ми разкази! Благодаря за коментара!
цитирай
4. linaviraassaamy - Благодаря ти за всичките ти коментарии,
11.09.2010 20:37
injir написа:
Понякога има непредвидени пречки.Напълно разбирам.


които ми пишеш!Дълбоко ги оценявам !
цитирай
5. injir - Имаш своеобразен начин на подна...
12.09.2010 00:12
Имаш своеобразен начин на поднасяне на текста, което те прави различна, със свой собствен почерк и стил. Освен това винаги идеята е изненада за мен. Още нещо от живота , погледнато от друг ъгъл.
цитирай
6. linaviraassaamy - Радвам се, че моите разкази са интересни за тебе и ти ги следиш!
12.09.2010 10:14
injir написа:
Имаш своеобразен начин на поднасяне на текста, което те прави различна, със свой собствен почерк и стил. Освен това винаги идеята е изненада за мен. Още нещо от живота , погледнато от друг ъгъл.


Всъщност много добре се вижда ,че аз умишлено не използвам имена, нито лични на героите, нито на градове или на улици, нито на държави. Защото всъшност всеки човек, който чете тези разкази, може да се познае в тях. Принципа на изненадата е много важен в това което пиша. Не случайно тези разкази са от поредицата:,, Разкази с напълно неочакван край,, и именно заглавието показва финала.
цитирай
7. linaviraassaamy - РАЗКАЗ ОТ ПОРЕДИЦАТА:,,РАЗКАЗИ С НАПЪЛНО НЕОЧАКВАН КРАЙ,,
20.09.2010 08:13
СВЯКА ПРИЛИКА С ЛИЦА И СЪБИТИЯ Е ПОВЕЧЕ ОТ СЛУЧАЙНА.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485689
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол