Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2010 09:24 - Вдъхновние
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1029 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 12.09.2010 13:44


Само като си представя,че сега точно в този момент той е с нея и взаимното им удоволствие да се докосват, да се целуват и да правят любов е достигнало своят апогей , аз просто чувствам ,как сърцето ми се свива от болка и ми се струва , че полудявам от мъка. Само като си помисля ,че той се гали в косите и, които наподобяват на вълнист поток и как той спуска ръцете си по извитите и женски форми на нежното и тяло и и как тя е доволна от съкровището, което е открила -него  мъжът на мечтите си-аз  просто не мога да си намеря място и нервността и напрежението ми се удвояват, не,  преумножават се. Само като  знам ,че това е истина и че  не може нищо ,абсолютно нищо не може да се направи, за да се променят нещата , аз чувствам ,че въздухът не ми достига в дробовете и сърцето ми ще се пръсне. Как не исках това да  е така. Как исках аз и само аз да бъда в мислите му, в желанията му ,в копнежите му, в осъщестените му мечти. Как исках само аз да съм  жената на живота му и просто друга никога и никъде да няма. И от силното ми желание да го имам в моят живот фантазиите ми ежедневно рисуват картини на щастливо съвместно съществуване. Как сутрин се събуждам до него целувам го с думите:,, Добро утро!,, и отивам да направя кафе и малка лека закуска. Как с обич гладя ризите му и подреждам костюмите му за следващият ден. Как научила наизуст екзотични и нетрадиционни рецепти се превръщам в една малка вълшебница в кухнята и му приготвям ястия от вкусни по вкусни и той удовлетворен от това ме гледа и целува с любов и благодарност. Как преизпълнена с радост избирам подаръци за всичките ни предстоящи лични или семейни празници и как той е напълно щастлив с мисълта ,че точно това си е мечтал цял живот- мен. Как искам да остарееме заедно и в старостта си да сме щастливи, че сме един до друг, и че се грижиме и си помагаме еднин на друг и как смъртта няма да ни уплаши защото знаеме, не , повече от сигурни сме ,че дори и в отвъдното пак ще бъдеме заедно. Но...

***

 

Мъжът се събуди пръв отвори очите си и спусна ръка зад себе си , за да се увери, че жената е до него и че все още спи, тогава той се обърна към нея и я загледа. Тя не беше повече от осемнадесетгодишна. Русите и дълги коси се спускаха свободно и покриваха част от раменете и и леко разголените и гръди. Когато мъжът се увери, че тя скоро няма да се събуди тогава той стана и без да губи излишно време за каквото и да е било побърза да вземе скицника и молива си от бюрото в стаята, която беше едно малко и тясно ателие. Тогава той застана срещу леглото и започна бързо ,и енергично да нахвърля леки щрихи върху белият лист. Мъжът беше много старателен в работата си и скоро върху листа се виждаше вече почти напълно завършен щрихован портрет на спящото момиче.  Тя беше поредното му вдъхновение.

image

   



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. geri24 - Красиво!!
01.09.2010 09:51
Наистина прекрасно!!!
Била съм там и аз! И художника познавам...
цитирай
2. linaviraassaamy - Благодаря ти за коментара!
01.09.2010 10:01
Много мило!
цитирай
3. injir - Поредно вдъхновение. . . Размин...
08.09.2010 14:36
Поредно вдъхновение... Разминаване на мечти с реалност.
цитирай
4. linaviraassaamy - Само, ако знаеш как искам да съм негово вдъхновение,
12.09.2010 11:56
injir написа:
Поредно вдъхновение... Разминаване на мечти с реалност.


но това ще бъде поредният ми разказ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1495176
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол