Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2010 12:21 - Не!
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 361 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.05.2010 15:45



Посветено на Olivier Virassamy

,,Чувствам твоята омраза,
търсеща сега отплата –
възприех те с таз зараза
като фея, макар и злата!,,

Valeri Ribarov

Не!
Това не е омраза,
а жестока,свирепа ревност
извираща
директно
от сърцето,
която не търпи прегради...
Защо,
защо мъжете
търсят постоянно
жени все по-различни
и все
по-млади...?
Нима
могат всичките
да са от тях най-истински
и най-вярно обичани...?
Защо
за мене,
поне за мене
няма две очи,
които в мен да се оглеждат
независимо от възрастта,
тя трябва да е
без особенно значение,
но уви
живота друго ни показва
сякаш възрастта е най-важна,
а не душата
и
сърцето в обич-
сякаш
те са маловажни...
И няма устни,
които в целувка
с мойте устни да се слеят....
И няма две ръце,
които и в нощите студени
нежно да ме прегръщат
и да ме завиват
с нежност и грижа...
И няма мъж до мен заспиващ,
за да чувам
равномерното му дишане...
И аромата на мъжки парафюм
в стаята ми
също няма
да се разлива
и да ме опиянява...
И мъжки глас няма,
за да назовава с нежност моето име...
И не подреждам с обич
и грижи
нито цветни ,,мъжки ризи,,
нито пък дарявам
красиви ,,мъжки надежди,,...
Кой,
кой ще може да ми каже
истината-
защо,
защо сред шест милярда
толкоз хора са сами....
Нима не можем да живеем
вече по двама,
което е съвършенството
във света,
а оставаме все по-самотни
и все сами....
Къде е истината,
И кой,
кой е толкова мъдър
за да може
на въпросите мои
да ми отговори
и трудните ми
питания
да разясни...

Lina Vira Assa Amy




Тагове:   не,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1495266
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол