Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2010 17:24 - Някой ден 2
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 675 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.05.2010 16:01



Посветено на Olivier Virassamy

Някой ден
не знам кога,
но ти за мен
света ще преобърнеш
и с треперещи ръце
ще искаш ти да си до мен
и силно,
много силно
да ме прегърнеш...
Някой ден
не знам кога,
но аз ще се загнездя
в паметта ти
и ти обезпокоен
безкрайно от това
ще счупиш завинаги
във себе си ината...
Някой ден
не знам кога,
но ти ще прекосиш Европа
и с наведена глава
за всичко неслучило се
между нас
ще молиш мен
завинаги да ти простя...
Някой ден
не знам кога
ще искаш ти да си различен
и да започнем всичко от начало,
и с мойто име на уста
ще искаш времето
завинаги да бъде спряло...
Някой ден
не знам кога,
но ти ще закопнееш да ме видиш
и аз незнаеща това
ще съм загледана
във бора бял
над моята глава...
Някой ден
на знам кога,
но ти за мен ще си различен
и с думи нови
не изказани сега
за чувства нежни
ти ще ми редиш,
и до прималяване ще ми крещиш,
че искаш ти
да ме обичаш...
Някой ден
не знам кога,
но ти да си със мен
ще закопнееш
и огорчен от самота
до мен ще си постелиш
и ще легнеш...
Някой ден
не знам кога,
но ти ще пожелаеш
назад всичко
обратно да се върне
и грешките за обичта
несподелена
ще искаш да забравиш,
да изтриеш
и да обърнеш...
Някой ден
не знам кога ,
но дали не ще е много късно,
когато аз ще съм в пръстта,
а ти на БОГА ще се молиш
от Вечността
да ме събуди
и към теб отново
да ме върне...

Lina Vira Assa Amy





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1493948
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол